17 de març 2007

Screensaver

Des de que vaig instal·lar Gentoo mmm... fa un mes? que l'screensaver (estalvi de pantalla, protector de pantalla or as you want) no em funcionava i clar, jo mirant com la gent instal·lava el seu scrrensaver, tots els permisos de video i d'nvidia. I res, tornant a compilar el kernel per deshabilitar un tal acpi (que per ordinadors més o menys vells com que no, ja us ho dic ara).

I al final em dic, coi! executa el gnome-screensaver i patam!:
marc@panallet ~ $ gnome-screensaver
process 15285: arguments to dbus_connection_add_filter() were incorrect, assertion "connection != NULL" failed in file dbus-connection.c line 4954.
This is normally a bug in some application using the D-Bus library.
D-Bus not built with -rdynamic so unable to print a backtrace
Avortat

I vinga, som-hi a buscar aquest error, Google amunt, Google avall [el dia que tirin una bomba nuclear a prop de Google ja vurem què passa :P]. i... bingo!, doncs clar, si no tens el servi dbus, pos va ser que et donarà error, claru, claru.

Així que vinga:
/etc/init.d/dbus start


I per no tenir-ho que fer cada dos per quatre, amb Gentoo:
rc-update add dbus default


I sí, ara ja tinc l'screensaver activat, peeeerò, tot i que n'hi ha un futimer com sempre, n'hi ha uns quants, entre ells el fireworkx que em va lent U_U terrible!

Merda drivers privatius de la vida! En fi, què hi farem, de moment, unes fotografies del Cosmos ja fan el seu fet.

En fi, amb la informàtica sovint t'estàs hores per solucionar un error d'allò més tonto i amb Linux sovint et cagues amb el capullo que va inventar el copyright i les patents.

1 comentari:

Spiegel ha dit...

jo en tinc un de "matrix" pero no es el tipic de les lletres caient, son les lletres caient, pero com separades, i es van movent cap a tu (el tipic de les estrelles q venen cap a tu pero amb lletres e matrix) es xulo pero si no tenim aceleracio 3d no xutara

http://www.kde-look.org/content/show.php/KMatrix3d?content=52483
http://kmatrix3d.sourceforge.net/

per aqui estara suposo...