09 de març 2007

Gnome-look

I després de passar un dia amb un KDE de la FIB i de perdre'm per l'entorn gràfic, he decidit, potenciar més el meu Gnome, que certament, estava amb lo bàsic i no el mimava gens.

Gnome-Look

En aquesta web hi trobarem tot el necessari per donar-li un toc personal al nostre Gnome, a més, si el nou tema que ens baixem ens agrada, eprò hi ha certs detalls que voldríem canviar, sempre ens podem moure pels directoris (que nosaltres escollim a on posar-ho tot) i canviar els colors que facin falta.

En fi, jo m'he posat aquest tema junt amb aquesta configuració de finestres.

I la cosa queda bastant negre, però és un toc totalment diferent.

3 comentaris:

Josurto ha dit...

Està bé això dels temes d'escriptori, però n'hi ha alguns que donen problemes amb els colors en algunes webs (sobretot si son temes negres).

Spiegel ha dit...

avui e estat en un gnome ubuntu (siii a la feina un usuari de linux q em demana consell! (queno demanava configurar les ips, i montar les particions fat del windows... pero wueno))...

i buff el gnome es una mica per nenes... :P si es cert q la disposicio del escritori m'agrada (es mes el meu kde a 1er cop dull es un gnome ), pero les aplicacions grafiques d'administracio i control, son masa tontes i simples.. son molt per tontus.. almenys en kde, tens un centre de control on u pots "dominar tot" (vale tot i aixi el kde esta molt windowitzat o com se digui.. pero wueno)

en definitiva tot escritori es bo, ja q es super configurable i cadascu te les seves coses bones i dolentes i com q si no t'agrada una cosa te la canvies, pos ja ta :P (tot i q el marc em matara, preveu el suse menu (suposo q en gnome es deu poder posar tb), q es una copiada del q mes tard treuria el winVista, pero es xulo :P (sobretot la barra per buscar programes )

pd.- tb hi ha www.kde-look.org
i www.kde-apps.org ....

Neioo ha dit...

El que em falta, és trobar unes icones com cal, a veure si feu un post ensenyant-me icones que valguin la pena ;P

El que sí he trobat, són icones guapes, d'aquí i icones d'allà i que si tingués temps, les barrejaria fent-me un conjunt d'icones ideals xD