06 de març 2007

Euskal party15 - preparant motors (q no escalfant..)

cada dia q m'estresu a la feina, i em pregunto pq collons fai coses amb pc, recordu la euskal, i aixo em porta a mirar el meu countdown q diu q nomes queden 136 per q comenci la euskal party 15

un cop vist aixo vai a la web, i recordu q al foro hi ha l'enllaç dels participants de l'scene
certament hi ha coses molt xules, les q mes m'agraden (com ja e dit mes d'un cop) son les composicions de musica, ja que sona a joc retro total.. i be, aqui plantejo, q ja que nirem com a membres oficials de crimpa (ja es pot anomenar a internet zeioo?), doncs podriem participar en l'scene fent alguna cosa q ja estaria prou be :D....

wueno doncs aixo... neu mirant q fa la gent, i aviam si ens posem i participem en alguna cosa...

3 comentaris:

Neioo ha dit...

L'Euskal mola perquè al final es converteix en un referent, igual que cap d'any.

Així, la gent sol dir: per cap d'any deixaré de fumar, per cap d'any faré esport...

I un visitant de l'Euskal diu: Després de l'Euskal trobaré nòvia (perquè clar, a la pròpia Euskal, com que no, almenys: probabilitats ínfimes). Per l'Euskal creareé una empresa. Per l'Euskal em compraré un cotxe nou... :P

Neioo ha dit...

Spiegel avui he vist que el diari ADN sorteja 5 cotxes!!!

un missatge de mòvil: un cotxe per a l'Euskal!! xD

Spiegel ha dit...

aaa pero com q no tens movil!!! aaahh