18 de març 2007

Camps de Treball

Com tots ja debeu saber aquestes alçades, jo vaig fer un camp de treball al Japó per allà l'estiu del 2005, i clar m'ho vaig passar de puta mare.

I ara estava mirant a veure quins camps de treball hi ha per aquest estiu, sé que això d'anunciar-ho als quatre vents (léase fer-ne un post al blog) implica crear més competència per tal de que al final s'acabin les places. Però en fi, us informaré com va tot una mica.

Primer heu d'entrar a la pàgina web de cocat, d'allà escolliu busca camps de treball i au, seleccioneu un país, una activitat, un tipus d'activitat i a buscar... [Més fàcil impossible eh!].

I jo clar, he buscat per Finlàndia, perquè clar, un ha de conèixer el país d'on ha nascut Linux... però clar, al veure el mapa de google maps, un s'espanta de la latitud que té Finlàndia...



Amb tot té bona pinta i les dates estan força bé (de l'1 a l'11 de Juliol). Però clar, s'ha de veure a quina temperatura s'estarà ;P

Per altre banda, jo recomano 100% fer un camp de treball en algun racó del món, per diversos motius:

  • Sortireu de casa de mama uns dies, amb lo qual deixareu en pau uns dies el vostre ordinador i la PlayStation.

  • Aprendreu anglès, volgueu o no volgueu i aprendreu a espavilar-vos una miqueta, que xavals amb més de vint anyets com que ja toca eh!

  • És la manera més barata de viatjar, clar, haureu de pencar una miqueta fent treballs voluntaris (netejar temples, boscos, fer cabanes...), però no us avorrireu pas i aprendreu noves coses.

  • Descobrireu noves cultures i veureu el món, no tant sols el món que veu un turista si no, el món com realment és, doncs estareu amb gent d'allà a on aneu i de la resta del món i parlareu de la vida i veure la de colors que pot arribar a tenir [més que 2^24 us ho asseguro (RGB)].

  • Hi ha una probabilitat altíssima de tenir un rotllo d'estiu que li solen dir; el fotut és fer-lo durar més que l'estiu,... però bé... ;P

1 comentari:

Neioo ha dit...

I ara que hi penso no tinc pasta i la que tinc no l'hauria de gastar amb això... Bufff... a més, tinc masses coses a fer a l'estiu com per agafar i fotre el camp...
...
I avui penso això i l'endemà segur que ja m'inscric U_U