20 de març 2007

Buscant el millor teclat

Bé, i avui us parlaré de teclats (sí, sí... ja no sé de què parlar-vos :P).


Avui he anat a parar aquesta web, i allà s'hi pot veure els 10 teclats més bonics de tots. Però la meitat no valen tres pets i de totes maneres, la merda de quasi tots ells és que són inal·làmbrics -> funcionen amb piles -> contaminació + €

Tot i així, jo em quedaria o amb el de dalt o amb el d'Apple... Però tots són massa cars. I per tant aquest també estaria moolt rebé:


Que bé, direu: "és un teclat normal i corrents", però NO!, no té cap tecla pintada!! i per tant, tampoc té la tecla Windows! a més, així deixaria de mirar el teclat a l'hora d'escriure, perquè a aquestes alçades ja no em cal, però per costum sempre estic mirant el teclat U_U.
En fi... que no hi ha res com el teclat super barat de la vida i que té el que ha de tenir: tecles (usualment, aquí a Europa: 105).

3 comentaris:

Joan ha dit...

el d'apple és el més millor jo el tinc pero sense wireless pel tema piles xD

Neioo ha dit...

El teclat sense lletres, val 80€!!!!! quin atracament!!!

Spiegel ha dit...

jo vull aquell q crec q va "descobrir" castells, q era un teclat amb mini pantalles allo si q mola!