18 de març 2007

ja tenim entre nosaltres el yoshi!

doncs aixo, estava jo aquest disabte fent un dels meus tipic salts espai-temps, amb el meu delorean. Quant e comprovat q el condensador de fluso em feia una mica el tontu.

Veient q el salt temporal podia acavar malament, e parat. La epoca no la se, el lloc tampoc, l'unic q se es q tot era com rodo... i pam... me trobat aixo (veure grafic)




i e dito wooouuu un ou de yoshi!!! i si efectivament!! ma nascut un yoshi! :D (adjunto 2 fotos, una del yoshi sol i una altre amb ell i jo la mar de contents pels mons de deu)



pd.- pos eso q tinc cotxe nou :P, es diu yoshi, i el mes friki de tot es q porta rodes YOKOHAMA! : D... el ser friki ma influenciat en comprar una marca japonesa... el manga et fa que t'agradi tot el japones?.... mmm em menjaria una sopa miso ara mateix...

pd2.- el delorean per si algu vol fer un salt temporal encara esta en actiu (el delorean blanc pero.. ja no...)

1 comentari:

Neioo ha dit...

UuuuooOOO que callat t'ho tenies eh!!

En fi, ja treuràs el cap per Sant Quintí i vindràs a fardar davant dels quillos ;P

I sobretot, sobretot, anirem a l'Euskal!! ;P

Ara has de fer la foto del tu real amb el Yoshi real ;P