12 de març 2007

Friki o no friki? this is the...

Ahir sense saber quin CD de música posar (sí, sí, de tant en tant poso algun CD) vaig posar el tercer CD de la banda sonora de Cowboy Bebop [que de la cançó 5 a la 11 es poden saltar tranquil·lament de lo paranòiques que són, però les altres, són les millors de tots els 3 primers CD's, el quart mereix ser posar apart :P]

I diria que en diuen nostàlgia, però vaig començar a recordar la sèrie de Cowboy Bebop (molt bona, sí senyor) i ja de pas, el fòrum de cowboy Bebop que ens vam deixar pèrdre (allà hi tenia informació important!!) i continuant recordant, vaig intentar posar un número a les hores que perdia llegint còmics i jugant a videojocs, mmm... quins temps aquells...

I ara que m'ho veig una mica de lluny, em veig amb cor de poder fer un rànking:
còmics: Kaze no tani no Nausica, també en van fer una pel·lícula (la primera de l'estudio Ghibli, però res, el còmic molt millor)

sèries: Cowboy Bebop [clar que Bola de Drac és Dragon Ball...] Aquest va ser el meu Wallpaper durant mooolt de temps!!


pel·lícula d'animació: Kurenai no buta (Porco Rosso)


videojoc: The Legend of Zelda: Link's Awakening [Sí, sí, el de la Game Boy, el del 93, que jo vaig jugar el de'n Castells!! era brutal: amb la miseria de recursos de la Game Boy allà hi havia un grandíssim videojoc, i ara amb els enormes recursos que destinen a fer un videojoc tant sols jocs com l'ICO mereixen tenir alguna menció].

I ara, em pregunto: A on han quedat totes aquelles hores lliures? És GNU/Linux qui em treu ara el temps? és el projecte de Programació? Sóc jo que ja no aprecio el temps? Si vaig trobar temps per estudiar japonès i tot!! [ho haig de repescar, sigui com sigui!].

En fi, si ara em pregunto si sóc un freak? jo respondré: Què vol dir ser freak? Vol dir, passar-se el dia llegint còmics? vol dir estar al dia de tot el que surt i fan al Japó? ja no inverteixo així el meu temps, si fa mil que no jugo a cap videojoc!! La culpa la té la Pompeu segur! Doncs ara inverteixo el temps en projectes (aquest blog també l'haurem de considerar un projecte eh! i a veure quan considero un projecte lo de buscar nòvia... Aix... per què no són elles les que em busquen a mi? que no veuen que estic massa atavalat? xD)

PS: Pels qui puguin perdre el temps: http://darthvr.blogspot.com/2006_03_01_archive.html <- A primer cop d'ull sembla un blog interessant.

3 comentaris:

Josurto ha dit...

Ostia, és provable que al Zelda de la GameBoy encara hi hagi la teva partida, haha!

Spiegel ha dit...

mireu, jo ahir vai perdre tota la memory card, de la ps2 (pq no u se cosa de posarli programes "caseros")..,

i estic trist? no pas... si un joc m'agradat, ja i tornare a jugar! :D (una escusa per veure el final europeu del ICO... ara... tinc temps?... no pas... no puc dedicar 60 hores a passarme un rpg... ara el FF XIII ja em treura hores de son...

mirare aviam si fai un ranking

(t'has deixat d'incloure pelis, llibres....)

Neioo ha dit...

A les pelis no hi he estat mai aficionat.

I als llibres és ara que al bus llegeixo... que si no... T'asseguro que poc llibres hauria llegit, apart dels que t'obliguen a l'escola :P [ara, de tutorials, pàgines web i demés... els que vulguis i més]