28 de febrer 2007

super lego!


doncs aixo un grapat d'escultures, figures , creacions... fetes amb lego,

aqui

especial mencio al delorian, ja q en breu el meu "delorian", passara a millor vida, i deixara passa al yoshi (canviare la traccio del "condesador de fluso" (un dia explicare la historai del fluso), per traccio bipeda a base de menjar tortuges i pomes dels arbustos...)

pd.- vale fare un pos del yoshi... q e escrit mes coses d'aixo q d'altres coses :P

//editu //

mes frikilego coses > http://www.spiteyourface.com/lego/evalego/photo.html

http://dunechaser.blogspot.com/2006/09/three-new-mecha-from-hiron.html

i bufff.. veii q un dia fare un post mes extens , pq hi ha mil i una coses frikis fetes amb lego... vull els planols de un mecha d'aquests!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tenia moltes ganes de desenvolupar un petit comentari per donar les gràcies a vostè per algunes de les recomanacions increïble que vostè està escrivint en aquest lloc web. La meva mirada internet considerable fins al final ha estat reconegut amb suggeriments brillants per a l'intercanvi amb els meus convidats. Jo afirmaria que els visitants del lloc són en realitat bastant sort d'existir en una comunitat meravellosa amb la gent en circulació tants amb els principis molt beneficiós. Em sento molt afortunat d'haver utilitzat la seva pàgina web completa, i esperem moltes vegades més brillant de llegir aquí. Gràcies de nou per tots els detalls.