21 de febrer 2007

Linuxero: bitxo raro

Avui he rebut avui he rebut aquest mail d'un debianita, doncs estic apuntat a la llista de Debian en català.

En aquest mail el meu company (no conec, però pel que afirma podria ser mon pare, amb tot no deixa de ser un company debianita ^^ [clar que ara que vaig amb Gentoo... :?]) explica com avui s'ha trobat una noia que estava llegint un llibre de Linux, i al veure que era un llibre bastant vell, li ha dit que aquest llibre ja estava quasi obsolet.

Amb això ha començat la petita conversa en que ella afirmava que també utilitzava Debian.
Però el més curiós de tot (jo també ho hagués pensat) és que al saber això, ja se li ha passat pel cap declarar-s'hi quan la noia era ben joveneta xD.



Companys (es?), és trist però cert, no sé què ho fa, però el linuxeros sembla que repulsem al sector femení de mala manera, tant és així que quan veiem a una noia posada al món de GNU/Linux se'ns cau la baba de mala manera.

Sempre recordaré el dia que estava jo avorrit al banc de la FIB i hi havia una noia rodejada de nois (lo normal) i com de cop la noia va treure el llibre: Understanding the Linux Kernel; realment vaig fer uns ulls com a taronges i el primer que se'm va passar pel cap: casar-me amb ella!

Per tant noies, si el que voleu és lligar, tant sols fa falta que us passeu per la facultat d'informàtica amb una semarreta com aquesta i en un tres i no res tindreu a tot un regiment de linuxeros als vostres peus capaços d'accedir als mateixos servidors de la NASA pel vostre amor xD

1 comentari:

Spiegel ha dit...

xd, jo soc linuxero nena, i per aixo tinc novia? :P... certament les noies i la informatica en general es cosa rara, i per tant les noies i linux es doblement raru... tot i q veient la euskal, recordu la paia q teniem al radera ,q la veritat ni la vai mirar, pero aprt de racista, i homofova, era gamer, i joder u vivia massa...

en fin per tot hi ha una dita, i donde pongas la ... pos eso

podria dir q aixo un dia canviara... pero siguem realistes, les noies son diferents, i es veu q la informatica no els atrau.. pq? ves a saber, nosaltres al ser criatures simples, amb 0 i 1 ja anem be (sobrats i tot) les noies potser son mes complexes...

potser ara q diuen q fan ordinadors quantics (que pel q tinc entes es com mes estats no?) potser ja els i agrada mes :P