27 de gener 2010

Ipad

I tanta espera i tanta polla per la merda de l'Ipad. M'esperava molt més d'Apple.

Una empresa que revoluciona tota la informàtica amb Apple Store, que va treure el flamant IPhone en el seu temps: un catxarro que t'avisava a l'instant de si tenies un email o que et permet navegar pels Google maps quan tu estàs perdut al mig de vés a saber on. I va i ara després de tant anunci i tanta merda, presenten una merda d'Ipad que a sobre té un disseny orrorós! l'han fet amb dos dies! [qualsevol que digui que s'ho han currat està insultant el talent dels treballadors d'Apple].

A dia d'avui, dimecres 27 de Gener em diuen de gastar 500€ i em compro un e-reader i un Giada N10 Slim abans que gastar-los amb un Ipad: Amb l'e-reader m'apalanco al sofà per llegir llibres i/o docments pdf i amb Giada el connecto a qualsevol monitor/tele i ja tinc el meu ordinador/theater PC apunt. (bé, en realitat em costaria una miqueta més, segons el model de l'e-reader i de la botiga a on ho anés a comprar. Però pagaria la diferència encantat.)

Lo fotut és que els 500 € és la versió econòmica del IPad, i no em vingueu que 500$ no són 500€ que tots sabem com les gasten! I lo més fotut és que serà un èxit en vendes... hasta la polla.

I al dia de demà, ja hi haurà l'Slate d'HP (que els capullos han triat Windows com a Sistema Operatiu: arggg), el mini 5 de Dell (Android) i l'Archos 7 (també amb Android)... Però aquests catxarros tenint una PSP no tenen res a compondre! Personalment, avui dia lo millor: e-reader + mini PC (Giada és el millor que he trobat, de moment). Llàstima que no tingui pasta per anar gastant en pijades...

PS: Tot això és merament una opinió personal, i heu de tindre en compte que jo pràcticament no em moc de casa i que per tant, tindre un catxarro per connectar-me a Internet quan estic fora de casa no m'és molt necessari. Però de totes maneres si aquest fós el cas, jo em pillaria un e-reader, un Giada (o similar) i un Nexus One i a tomar pel cul.

Actualització: M'agradaria afegir un paràgraf tret d'aquí:
Con el Ipad se distribuirán libros, videojuegos, películas, mapas, periódicos o programas de televisión. Los editores de prensa, los estudios cinematográficos o musicales o los desarrolladores de software tienen una oportunidad única de reinventar su negocio.

En fi, que el que es presentava no era l'Ipad, si no l'ampliació de la Apple Store... Certament, ahir vaig picar l'esqué u_u

1 comentari:

Neioo ha dit...

He actualitzat el post afegint un nou paràgraf al final.