14 de gener 2010

iConnect Wireless Data Station

A través del Google Reader... OH! Google Reader, la gent està que no caga amb el Wave, però lo millor és Gmail+Reader... Ejem! m'he enterat del que al Febrer estarà disponible el iConnect Wireless Data Station.

Pel que he pogut llegir, es tracta d'un catxarret a on tu li enxufes discos externs a través del port USB (en té 3), tot seguit, tu el connectes al router i et dóna una IP, aleshores, tu et connectes a aquesta IP (des del Firefox o Opera o lo que volgueu menys IE) i allà tens un menú per navegar a través dels diferents discos i per activar un BiTorrent!! i tot per 80€.

Certament, si funciona tal i com m'ho imagino, ja tinc el meu servidor de baix consum! Crec que serà un puntàs.

Però, aquest model és wireless i jo em dic, joders, si haig de transferir arxius d'1GB o més per la wireless i a sobre tinc el portatil connectat a internet: això pot anar com el cul. I així, que m'he posat a buscar més hi he trobat aquest altre model, el Iomega's Ix2-200 NAS. Que ve amb una capacitat de 2TB i també té això del serior BiTorrent... Ara el preu ja toca els 300€... Però amb el Wireless no hi venia cap disc dur, amb aquest sí.

1 comentari:

Neioo ha dit...

Oh! i me n'oblidava, +3 al nou disseny del blog :)