17 de gener 2010

Casual...

Doncs si, es oficial...

despres de (espera que conto ...nes, snes, n64, gc) 4 consoles que han passat, tinc la meva 1era consola de sobretaula Nintendo!

pq eh caigut en la temptacio? 1er per que un poc a poc la vida el porta a un estat de jugador Casual cada cop mes evident.. ja no tinc 90 h per gastar en un videjoc (un moment.. disgaea 2 -> 80h de joc.. jugat el periode 2009-2010 emmm) vale....

doncs pq si!
a mes tinc molts amics d'internet que em deixen els seus jocs, pq els provi... que mes puc demanar!



pd.- ara ja no hi ha escusa per veurens mes, cadascu te mando/s per a jugar...

pd2.- zeioo fesme una llista dels jocs xulos per jugar que els i demanare als meus amics d'internet

pd3.- em falta investigar si als jocs de gc, es pot jugar amb el sistema amics d'internet tb..

1 comentari:

Neioo ha dit...

xD Aix... Spiegel, Spiegel... Jo que em pensava pillar una PS3 pel meu aniversari... i Tu et pilles una Wii ara...

En fi, personalment, crec que has fet ben fet, doncs els jocs de la Wii són molt diferents de la PS3, no ja a nivell de gràfics si no a nivell jugable, a més com bé dónes per entès, els de la Wii són en general jocs per jugar amb família i riure un rato, en canvi, els de la PS3 són més d'alucinar en gràfics i esfectes especials: i.e. desconnectar del Món Real.

I clar, hi ha moments que prefiries jugar a un tipus de jocs i altres moments a l'altre tipus jocs.