23 d’octubre 2009

Una de bola de drac

Estic aquests dies massa viciat a l'anime de Bola de Drac, acabo de veure el capítol en que en Goku just havent acabat el seu entrenament amb Déu, es presenta al torneig de les arts marcials.

I ara ve el meu dubte: quants cops i en quins moments en Goku ha entrat a la sala de l'esperit del temps, jo tenia al cap que era un dels cops que hi va entrar era per enfrontar-se amb en Cor petit... Però sembla que no era així... Au frikis, i de pas, em podríeu dir quines persones són les que entren a la sala de l'esperit del temps (i quan :P).

Mmm... també voldria saber si, en general, hi ha molta diferència entre l'anime i el manga de bola de drac. O si són petits detalls, o potser són detalls que un tiu havent vist l'anime i l'altre llegit el manga es podrien a arribar a matar en una discusió: perquè les dues versions no cacen.

3 comentaris:

Spiegel ha dit...

Bones...

aviam representa segons el que explica mes tard amb el celula que el goku coneix que existeix la sala de l'esperit del temps en l'entrenament quant es petit i creix (doncs just abans d'aquest torneig que dius on s'acaba enfrentant amb el cor petit fill=

de totes maneres en el manga, no surt que la fasi servir, de fet no diu pas ni que la fasi servir, simplement que sap que existeix (crec que en el anime, si que surt alguna cosa sobre que va entrar i no va aguantar... pero sempre en flashback mai a "temps real")

aixi en el manga entren a la sala de l'esperit del temps - El vegeta i en trunks dos cops, el corpetit tb entra, i un cop en goku y en ghoan . Aixo en la "saga celula". Despres en corpetit entra amb el trunks i el goten, i alla mes tard s'enfronten amb el bu.

representa, i aixo no u si u diuen al manga y anime, que algu no pot estar mes de dos dies dins de la sala de l'esperit del temps (dos dies de fora = dos anys) aixo no se ben be si ho compleixen.

mes coses. Si hi han "grans" diferencies, entre anime/manga sobretot coses afegides, potser no moltes modificades pero si pijadetas (els ulls dels super guerrers i aquestes coses)
Per exemple aqui on estas del entrenament del goku amb deu, al manga deuen ser 2 pagines, i al anime son ben be 4 capitols.

Neioo ha dit...

Ahhh... veus com tenia jo al cap que en Goku petit havia entrat a la sala de l'esperit del temps... Gràcies per aclarir-m'ho, són d'aquelles coses que et fan ballar el cap i sembla que et tornis boig.

i quin és millor el manga o l'anime? o tots dos? xD

Spiegel ha dit...

a mi m'agrada mes el manga

pero clar l'anime te moments com la cançoneta del ghoan amb el cell
que no te preu...

la resta m'agrada mes dibuixat