29 d’octubre 2009

Què li passa a la PS3?

Doncs l'altre dia... err Diumenge? com passa el temps!, vaig anar a fer uns vicis a casa mon cosí a la PS3 i després de desfogar-me a l'Oblivion i dinar (una hora i mitja més tard del normal), vaig començar a mirar quins jocs podrien valer la pena de la PS3 i aquí la meva super cutre llista:

Street Fighter IV
Guitar Hero (però ja el tinc per la Wii)
Valkyria Chronicles (els gràfics em molen molt, però em sembla que l'estil de joc... no em molaria gaire)
Overlord II
Eternal Sonata
Prince of Persia
Resident Evil 5 (Havent jugat al 4 el 5 espero que també sigui digne, encara li facin massa mandanga comercial)
Després hi ha els jocs que encara no han sortit:
The Last Guardian
la i-èssima versió de Final Fantasy (amb tots els respectes, eh)
Gran Turismo 5

Vist lo vist... la cosa està malament... Clar que, si es mira la Wii... la cosa està molt igualada. El punt clau està en que la wii es pot piratejar i així pots provar tots els jocs i al final n'acabes trobant un que t'agrada o, si més no, que consideres que el preu/qualitat és acceptable (tenint en compte que tant sols t'ha costat el DVD verge).

Mmmm... això donaria pas a un pròxim post per preguntar-se què passa amb els jocs d'avui dia: Fan masses jocs cutres? ens fem grans i veiem que no fan jocs per a nosaltres? ens haurem de posar a programar els nostres propis jocs? No tenim suficient temps per a jugar?

Perquè estic escrivint un post fora de temps? a programar, a programar... u_u

1 comentari:

Spiegel ha dit...

ara nire a fer el supar... pero abans... comentu

1er els jocs que comentes... el street fighter le jugat al pc.. es un street fighter..

el valkyria graficament esta be el sistema de joc es... no l'entenc :P.. em vaig baixar la demo i res...

el prince of persia, esta be (el tinc)
l'eternal sonata el tinc.. pero ves... te molt poca "musica" (vease l'ironia), combats lents, monstres moooooooolt repetitius, estem parlant que en una "mazmorra"/nivell et surten un maxim de 3 varietats de monstres o ni aixo... i els nivell son llargs.. a sobre despres et surten els mateixos monstres cambian el color (vale o fan tots els rpg, pero joder es que nomes surten 5 monstres diferents...)

aviam... els jocs de la ps3 , tens la "sort" que pots jugar a la demo directament baixantla de "l'store"

mes coses... certament per una vanda ens fem grans, pero es que realment jocs que valguin molt la pena... no se si es pq es dediquen a fer grafic, i als guionistes ni els i pagen... pq joder... hi ha jocs q penses... aaah... vaya puta merda...
per exemple de jocs inovadors hi ha ben pocs... de rol "clasic" casi que diria q cap (be de no classic tp)...

jocs que valen molt la pena.. si.. el metal gear IV, val la pena gastarte euros per un joc... no ho se..

despres tb es veritat que te alguns jocs "d'anar fent" que dic jo (aventures/plataformes) que no estan mal, pero que desde la psx els tenim...

el problema basic ajuntar xarxa i jocs... quin problema porta aixo que per jugar estar 30 min.. entra al joc, entra a la sala de joc, esperat al jugador.. juga... torna a començar...

la veritat a mi aixo em cansa rapid.. se que es pq soc gran i no tinc com abans 4 hores al dia per dedicar a la consola... de fet les dedico a la psp dins del tren (disgaea2 genial!)

en fin no he dit res... i q?