26 d’octubre 2009

Programant...

Avui, un dia més, m'he passat més de 3/4 de les hores que he estat despert programant, tot i que avui la diferència és que acabo el dia convençut en que és absolutament necessari comentar el codi i escriure ordenat.

Doncs m'he passat el dia revisant el codi que vaig escriure un any enrere i no el revisava per hobby si no per necessitat, doncs havia de fer unes modificacions. El cas és que no parava de posar-me les mans al cap cada cop que veia una linia nova. Em semblava que estigués llegint el codi d'algú altre i sobretot, em sorprenia que aquell tros de codi funcionés!

Sembla mentida, però aquelles regles/consells de la programació: que si escriure ordenat, que si posar comentaris, que si eliminar les funcions obsoletes... No són consells per tocar els nassos, sinó consells per estalviar-te mals de caps el dia de demà. Desafortunadament, aquest consell tant sols es comencen a seguir quan ja t'has trobat amb uns quants mals de cap d'aquests.

En fi, que vaig agafant experiència i això es nota. A veure si arriba el puto dia en que us pugui mostrar els primers resultats.

:wq