17 de desembre 2007

MPlayer vs Totem

L'altre dia volia veure una pel·lícula que em vaig descarregar i... patam! mp4... i l'Mplayer dient-me que nanai de la Xina, i jo ·_·!

L'Mplayer és el paquet que més flags té de Gentoo (o almenys això es sol dir), les flags, són unes marques que indiquen amb quines opcions s'ha de compilar tot el codi, així a groso modo, tenim les flags d'mp3, de libcaca (per veure pelis amb ASCII), d'ogg i moltes altres. I vaig tornar a compilar el senyor mplayer amb unes quantes flags més... i tampoc.

Aleshores vaig optar per l'alternativa tradicional de Gnome: el totem i bingo!

I és que al cap i a la fi, el que es busca és que les coses funcionin. I clar, em direu: "doncs a mi l'mplayer s'ho menja tot" doncs a mi no :P

Però en fi, reconec que quan Gentoo es posa tonto és una tocada d'ous... tot s'ha de dir, per exemple: Amb això de les flags, si un programa de visualització d'imatges té activades les flags de "jpg" i tu no la indiques a l'hora d'instal·lar-lo, et quedes sense veure les imatges jpg i dius U¬¬

1 comentari:

Spiegel ha dit...

A mi el MPayer, si q mu traga tot, pero ultimament estic agafant gustillo a fer servir els Kprogrames, vai començar amb el noatun (q ara q i pensu no em xutava be l'altre dia), el Ktorrent (q m'encanta) i el kaffeine q tot i no ser perfecte, te l'opcio de posar els subtituls amb gros (cosa q amb l'mplayer no soc capç de fer) tambe te una llista de reproduccio molt facil (si es q quant un es fa gran.. les complicacions no li valen per res, coses faciletes ore ore! )