03 de desembre 2007

Dos anys ha

Doncs l'altre dia (<-Ahir) em vaig dedicar a fer una repassada als mails vells, i clar, com que qui té una compte a gmail no esborra res, i com que tinc la compte des del 31 d'agost del 2004 (aix... quan hi havien òsties per rebre una invitació xD), doncs au, tropocents i un mails.

I clar, un se'ls va mirant tot llegint en diagonal i un cop arriba als últims mails, s'atura i diu: farem un quadrimestre sabàtic per ous!

I és que joders, des de que vaig entrar a la universitat he estat un amargat de la vida, així que ja pot venir Bolonya i lo que vulguin que el quadrimestre que ve s'haurà acabat això d'estudiar informàtica... [potser alguna ALE caurà i com a molt, molt alguna optativa per passar l'estona (<- però ho dubto)].

Ja porto temps pensant-ho, però crec que ara és el moment. Que què faré durant un quadrimestre? doncs: jugar a la Wii, estudiar alguna altre cosa que no sigui informàtica (algun idioma? ai no sé pas quin idioma estudiar xD) i res, tranquils que alguna cosa o altre ben grossa faré.

Au doncs, a tomar pel cul la merda de manicomi que és la FIB: els seus putos projectes que et treuen la son, la gana i les ganes de follar,i les seves pràctiques i la merda enorme dels exàmens que et pregunten sobre el bit número 23 d'un paquet IP U¬¬

Ja està, ja m'he desfogat... I demà tinc entrevista del projecte xD (<-pobra dona el que li espera).