08 d’agost 2008

Ara sí VIM: super power!

Doncs ja fa temps que la única pega que li trobava al vim, era quan volia fer un simple copy & paste, el vim automàticament feia un indent del text (li posava tabuladors perquè el text quedés segmentat).

I avui m'he dit, hi ha d'haver una manera d'evitar això, i sí:
En mode comanda [ESC] s'escriu: ":set paste" i ja està, ja podem enganxar el tros de text que tenim. Un cop haguem acabat, i per fer que el vim continui fent la segmentació del codi automàticament escrivim: ":set nopaste" i ja tornem està com abans ;)

En fi, com que dels lectors habituals, ningú fa servir el VI per res (només per beure), doncs certament, acabo d'escriure un post totalment inútil, però en fi... Per si se m'oblida, ja sabré a on trobar la solució.

1 comentari:

Spiegel ha dit...

no en tinc ni idea de q parles. per va...

ostres molt be!, per fi , joder es q a vegades es facil i no es veu eh...

aix.. q facil sera la meva feina ara...
els meus ingresos aumentaran, les noies em faran el doble de cas (osease res de res) wuaaala.. pero es q aixo a mes em pot servir pel windows vista i tot eh.. genial

perfecte

...

i com dic jo... en fin...

putes vacances q no venen... aggggg