26 de maig 2008

top ciencia ficcio

doncs avui allo q navegues amun i avall e nat a parar aqui
on es "aqui" :P, doncs una llista de les 100 millor noveles de ciencia ficcio, i oooh la primera es la meva estimada DUNE, i la segona "elder's game" q fa poc va comentar en neioo

aixi doncs vei q del top 3 nomes em falta llegir el elder's game :P ja que dune i la fundacions ja els tinc finiquitats (wueno potser em falten les noveles de despres de la trilogia original de la fundacion.. pero en fin :P)

com veieu tb hi ha llistes de series, pelis... etc etc...

(i suposo q estan fetes les votacions d'ells mateixos, pero wueno :P com a referencia es una bona referencia aixo i els hugo q suposo q si no totes un bon % u son...)

wueno ara mirant altres llistes vei q la 3era millor serie de tv de ciencia ficcio es stargate-sg1 venga va!!!

amb les pelis ja estic mes d'acord...

pero va polemica polemica.. :P jo se q un tal darth q veii la millor peli com a blade runner per sobre de la trilogia (perdo...) LA trilogia :P

3 comentaris:

Neioo ha dit...

A mi personalment, Blade Runner no m'ha dit mai res de res. Treieu-me el títol del friki si voleu, en canvi sí que m'ha dit algú LA triologia.

I certament, mon cosí em va deixar Dune per llegir i a veure quan m'hi poso en sèrio. El vaig començar, però amb prou feines vaig llegir dos capítols doncs els noms dels personatges em costaven molt de memoritzar :P [Tant senzill que és posar nom com Songoku, Chichi, Arare, Home de caramel número 4...]

Neioo ha dit...

Ah i me n'oblidava!

Com gosen fer una llista del top 100 de pel·lícules de ciència ficció i posar-hi la Hoodwinked!!

pel·lícula que ja vaig comentar en el seu moment:
http://frikimodeon.blogspot.com/2007/10/la-increble-per-certa-histria-de-la.html

Això no és un ranking ni és res!!

[NOTA]: Spiegel què passa amb el flash del compte enrere de l'Euskal?

Spiegel ha dit...

ui es veritat!... vai a veure q passa