09 de maig 2008

Somiant

Estava jo a l'aeroport per anar a l'Euskal (!?), i al arribar, estava fent cua per sortir de l'avió junt amb ma germana (!?), just havent sortit i com estava planejat em trobo amb l'Spiegel, en Darth i la Utsu (aquí ma germana ja desapareix ino torna a aparèixer). I havíem d'anar primer a un hostal, que suposadament l'Spiegel coneixia. (sí ens allotjaríem en un hostal la primera nit [aquesta era la idea :P]).

Així que després de demanar una habitació per a tots plegats per una sola nit, ens allotgem i de mentres jo descobreixo que he portat poca roba en concret tant sols uns pantalons i una samarreta i no tinc ni mitjons ni calçotets. Així que el primer dia el passem mig fent turisme i comprant la roba que no he portat.

A la tarda ens apalanquem a la habitació i la Utsu pregunta "Qui farà d'Erasmus a Finlàndia?", ella tota convençuda de fer-ho, jo en canvi dient que no, perquè la gent del nord són molt tancada i no tenia ganes de passar fred durant quatre mesos. Al final d'una cosa que havíem de marxar tots (?: sí, sí tots havíem d'anar d'Erasmus!) només la Utsu marxarà. Així que anem a dormir (sí a plena tarda), que demà serà un dia encara més dur.

A l'endemà ens llevem, i l'Spiegel i el Darth em diuen "au Neioo, llevat que marxem". Jo em llevo, em vesteixo amb la poca roba que havia portat (perquè, a on estava la roba que havia comprat? doncs no hi era: coses dels somnis). Així que un cop ja tinc la buida bossa a l'esquena, agafem tots quatre i sortim de l'habitació per... moure'ns per tot l'hostal i anar a parar a una altre habitació (!?).

El curiós és que mentres ens movíem per les habitacions de l'hostal l'Spiegel i el Darth m'ho anaven explicant, "ara ja no ens podem quedar en aquesta habitació perquè només hem demanat allotjament per una nit, així que ens hem de canviar". I just dir això, arribem al davant d'una porta d'una altre habitació. I jo dic: "Però si no hem demanat cap altre habitació, qui té les claus d'aquesta habitació?" i el Darth diu: "És que aquesta sempre està oberta" i obren la porta, entrem i veiem que és una habitació tota vella, amb matalassos per terra i ens acomodem allà.

Allà hi passem una nit d'infiltrats, amb lo qual, descobrim que uns nens de l'habitació del costat fan servir aquella habitació per tancar a dos gossos seus mentres ells se'n van a jugar a pilota al patí de l'hostal que està a tocar de la nostra habitació. I justament, quan els nens entren a la habitació per tancar els gossos, jo (que era l'únic que estava a l'habitació) m'haig d'amagar perquè no em vegin i al final em quedo sol amb dos gossos allà a l'habitació, que no podia obrir perquè si ho feia els gossos sortirien i els nens se n'adonarien de la nostra presència i avisarien als pares a qui a la vegada avisarien els amos de l'hostal (tot això en ve al cap en qüestió de pocs milisegons :P).

Al final, però, ve l'Spiegel obre la porta, surto i em diu, vinga anem cap a dalt. Quan sortim a dalt del terrat, veig que hi ha una piscina i tot de gent allà de guais. I a més, hi ha un petit bareto on el Darth està cuinat un plat d'aquests d'estiu (una barreja d'amanida i ensaladilla :P).

Em quedo dos minuts per allà i mentres veig lo bé que s'espavilen en Darth i n'Spiegel: El Darth cuinant i dient als clients de què està fet cada plat i l'Spiegel exigint que se li pagui les birres que es va fotre ahir el borratxo de torn. Descobreixo l'entrellat: l'Spiegel i el Darth tenen aquest bareto i van servint birres i menjar a la gent d'aquell hostal, que sí, estan allà d'infiltrats, però en veritat tothom ho sap i no els hi diuen res perquè ja s'ho guanyen servint begudes als clients. (I la Utsu? no sé, ja fa estona que no apareix, coses dels somnis.)

Així que no sé com va la cosa, que a mi també m'enreden a fer de cambrer i comencen a venir tot de noies de bon veure amb bikini, que per descomptat serveix de bon grat l'Spiegel (U¬¬ no començava el meu torn ara?). Jo de mentres començo a menjar un plat d'aquests del Darth amb lo que m'ennuego perquè em poso més menjar del que m'hi cap a la boca (que tenia molt bona pinta xD).

I aquesta és la vida oculta que tenim els en Darth, n'Spiegel, la Utsu, ma germana (?) i jo. Que no anem a l'euskal a fer el friki, si no a treballar per guanyar quatre duros :P

PS: El relat s'ha vist tallat respecte al somni original, perquè hi havia trossos que no sabia a on quedaven en el temps, com per exemple, un moment, en que estem a l'habitació d'infiltrats i només jo me n'adono que una dona ens veu a dins de l'habitació i s'amaga ràpidament, jo li comento a l'Spiegel i després ja no sé què apssa, però diria que l'Spiegel tant sols ajusta la porta i ja està xD.

3 comentaris:

Darth Semi ha dit...

Pos aixo de les habitacions i haver-se de muore per dins del motel i nar canviant de habitacio...

uuuumm

Darth Semi ha dit...

podria ser un bon argument d'un curt o algu...

Spiegel ha dit...

en fin... m'agrada la part de l'spiegel i les noies en bikini.. si si

pero si analitzem el somni veurem q te un siginificat i es q el zeioo li agrada la mare de les consoles disenyades per homes dretans, q tenen caracteristiques animals, dins d'un contexte reprimit de llibertat mal entesa, com a caracteristica principal...

en fin em fa mal el cap...