04 de maig 2008

Patapon

Dels creadors del LocoRoco, el meu últim vici: els Patapon



És un joc brutal, gràficament no és res de l'altre món, però aquest joc vicia tant... però TANT!! i mira que és tonto, tonto. Però en fi, és un joc amb tocs de rol i d'estratègia que es combinen a ritme de tambors.

Tot i que pot semblar una barreja estranya, el resultat és brutal, i jo encara em pregunto perquè aquest joc no s'ha inventat abans, perquè amb els gràfics que té a l'època de la Super Nintendo s'hagués pogut fer sense problemes (d'acord es veuria més pixelat).

La qüestió és que nosaltres som una espècie de Déu d'una tribu, i hem d'ajudar a la tribu a agafar el menjar, a ampliar l'exèrcit, i atacar la tribu enemiga i els monstres que ens anirem trobant. I tot això a ritme de tambors, segons quins tocs de tambó fem, els nostres patapons avançaran, atacaran, es defensaran, faran ploure i més coses que poden fer.

De debò, 100% recomanable. Tant que jo el poso directament a la segona posició del meu rànking personal, que està liderat per l'ICO i seguit per tot de Zelda's i de Mario's.