04 de maig 2008

PSP

Doncs sí, ja fa quasi bé una setmana que ja tinc una PSP Slim platejada, comprada per 162€.

Ara els meus amics d'Internet em van deixant jocs com ara el Patapon (bé, aquest me l'ha deixat ma germana, que a la vegada li van deixar els amics d'Internet).

Ja fa temps ja vaig dir que dubtava en si comprar o no una PSP, i mira, m'he decidit. Ara ja podré llegir els llibres que em dongui la gana, escoltar música quant estigui avorrit als laboratoris, si fins i tot s'hi poden posar pelis i fotos (mmm... pr0n també?).

Peeeeerò, m'he adonat d'una cosa, no es pot llegir un llibre a l'hora que escolto música, és una llàstima, els de SONY ja s'ho haguessin pogut currar un mini-sistema operatiu que tampoc costava tant (copy-paste de GNU/Linux i avall, que en el fons ja ho és).

Per llegir llibres faig servir el Bookr que va prou bé, tot i que l'he hagut de descarregar d'aquí, que si no no em funcionava.

I res, ja aniré provant coses i tal i ja aniré comentant, tot i que ja he vist que es pot fer córrer el GNU/Linux a la PSP, no acabo de veure correcte que es vulgui fer córrer el KDE o el GNOME tal qual, s'hauria de fer una interfície preparada per a la PSP i també, s'hauria de poder connectar un teclat (i/o ratolí) per poder navegar amb molta més facilitat.

1 comentari:

Spiegel ha dit...

crec q quant estava al dia de les coses de la psp osease l'scene, si es podia corre musica per una vanda i el q volguesis per l'altre
wueno crec q concretament era un mp3 i el joc q volguesis (no u entenc massa pq algu voldria aixo.. pero en fin)

suposo q amb el bookr (q tb es el q fai servir jo) es podra fer no?

en fin vai a barallarme amb la meva grafica un rato mes, q aceleracio beryls i tontenteries si, pero ara no li dona la gana de treure la imatge amb color per la tv...


pd.- les ganes de un wiimote al linux van pujant...

darthsemi no em vens un wiimote? :P