01 de maig 2008

Sobre robots

Encara que això quedi molt pesat i que tardi molt en carregar-se, poso aquí tres videos. [Espero que SUN acai aviat el seu format de video en codi lliure i ja no hagi de penjar coses en flash].

Robot de la universitat de Pensilvania que es reconstrueix a si mateix:


El famós Asimo de Honda ara fent la meva feina dels caps de setmana, ja el podria contractar :P


I aquí el BigDog de Boston Dynamics:


El més puta es el bigdog aquest, que quan està relliscant fa patir i tot. En tot cas cada vegada estem més aprop del món fictici d'Asimov. Jo ja veig aquests robotets a la construcció, a les mines, a una colònia a Mart de robotets extraient minerals i fins i tot una tenda on-line venent robotetes per poder follar, com a Futurama a "salí con una robot" (I dated a robot) de la tercera temporada xD

Si és que... com està el món...

3 comentaris:

Spiegel ha dit...

impresonant!

el asimo, pos ja es com un nen,impresionant
la cabra aquella em recorda molt al metal gear, pero certament penses, pobre bestia mira com rellisca :P

i el q m'encanta es el modular! ja estic veient robots q es monten :D un robot nau, un robot cotxe, un robot camion, fusionantse

o un robot dofi, un agila, un lleo! :D m'encanta!

Spiegel ha dit...

una cosa q em deixava, si teniu instalat el firefox 3 (q esta en beta)
i poseu "about:robots" en la pagina de direccions flipareu! : D

tindria q fer una foto i penjarla....

Neioo ha dit...

Ei Spiegel ja diràs el què sobre la nova versió d'Ubuntu que he sentit que a uns quants els ha portat problemes, més que res clar: si diu que és beta, doncs és beta.
Però es veu que els de Canonical (els d'Ubuntu) han fet que quant tu actualitzes et passes a la versió beta.

I això venia a que jo no tinc el Firefox 3 beta, més que res perquè vaig amb Gentoo i clar, un només actualitza quan li fa falta i no per simple plaer de tenir la última versió de tot programa. (que és el que es pot aconseguir facilment amb Ubuntu).