17 de gener 2007

Un passat a Internet

L'altre dia vaig tenir que obrir un nou fòrum pel Ball de'n Serrallonga de Sant Quintí de Mediona, vaig buscar diferents servidors, però vaig creure convenient tornar a miarroba.com (tot i que veient la velocitat del servidor quasi que me n'arrepenteixo).

Però el curiós va ser recuperar el meu antic usuari i veure el meu perfil i llegir la última frase:

Cita favorita:
Juro que abans de morir trepitjaré Japó!

Clar, aquesta frase va ser escrita per allà a finals del 2003 principis del 2004 quan encara la idea de fer tal viatge era més aviat un somni impossible d'aconseguir que no pas altre cosa.

Doncs bé, sembla mentida, però trepitjar Japó, el que és trepitjar, ja ho vaig fer (durant una mica més de tres setmanes!!), però la qüestió és que recordar lo difícil que semblava aconseguir -ho i veure com mica en mica, cada dia estava més aprop de l'objectiu fins que sense ni adonar-me'n ja estava altre cop a casa però amb l'objectiu complert.

Tot plegat és una autoestima tant gran que ara, companys, em veig capaç de menjar-me el món.

Amb això, també veig que ara tinc com una espècie de vida a Internet, com una vida paral·lela on tot és diferent, però on també hi tinc objectius i emocions i també evoluciono. [clar que si aprofondim en el tema, podríem considerar que una vida és la que un té a la feina i l'altre a fora d'aquesta i així anem tenint diferents vides, agrupades segons l'activitat que fem (@_@... ja notava jo que escriure un post matiner no podia ser bo... xD)].

Doncs això, després d'aquesta filosofada barata, vaig a veure si el servidor de correu de Google s'aixeca (l'aixequen o el fan aixecar) perquè ja me n'estic cansant: Server Error arg!