13 de gener 2007

estudiant d'informàtica

Bé, aviso que porto una copa de vi de més :P

I és que la vida, quan saps que només en viuràs una (o almenys tant sols en tindràs consciència d'haver-ne viscut una) i veus que ja en portes 24 i encara estàs estudiant, que encara no tens més que el títol de batxiller i que a sobre la cosa va per llarg, un comença a estar-ne fins la polla (puc dir polla? o el blogspot m'ho censurarà? per què no m'he llegit les polítiques d'ús?).

I un cop acabin exàmens vindrà el dia de la matrícula, que (esperant que no hagi suspès res) hauré de decidir de què nassos em matriculo i la qüestió serà: Agafo un any mig sabàtic fent algunes de les poques assignatures més o menys interessants de que disposa la universitat i intento confirmar de que els pardals que tinc al cap no són simples frikades si no que poden esdevenir realment idees que em donguin el plat a taula al dia de demà o torno, com un beneit, a matricular-me de 5 assignatures més i sant tornem-hi?

Quan demanes consell sobre aquest tema uns et diuen blat, els altres naps i els tercers cols i l'únic que tens al cap és esporgar els ametllers abans de que comencin a florir...

En fi, un tema off topic dels frikis (:? és que els frikis no pensen què collons han de fer en aquesta vida?) que serveix per encetar una nova etiqueta (com molaria que el man respongués a aquesta comanda... Però aleshores el que tindries que fer a la vida estaria predeterminat i per tant tampoc interessaria @_@):
$>man life