24 de desembre 2010

Coses Vàries


  • Va sortir el nou disc de Reno Renardo, us el podeu des de la seva web

  • Vaig veure Gattaca, està bé.

  • He començat a llegir un llibre de més de 1000 pàgines, es diu "La rebelión de Atlas" de Ayn Rand, no és ciència ficció, sí és ficció, és filosòfic, és un llibre icona del capitalisme i va inspirar al creador de la Wikipedia a crear la Wikipedia. Només he llegit el primer capítol i he disfrutat com un berro de la lectura, cosa que des de la Fundació d'Asimov no em passava. Quan l'acabi, ja us faré una resenya.

  • I recordeu, encara podeu compartir la vostra informació digital a través de la xarxa gràcies a la Ley de Sinde no va ser aprovada. Però no jo no em tranquil·litzaria del tot, això ha estat una batalla, no la guerra.


  • Oh! i me n'oblidava, temes socials: Ja arriba el solstici d'hivern, època en que es solen celebrar festes i reunions familiars i tal i Pasqual, que ho disfruteu :)

  • Si hi ha algun afortunat lector del blog que li hagi tocat la loteria que sàpiga que si fés una petita inversió al blog, aquest blog podria millorar molt més.

  • Normalment, també per aquestes èpoques la gent es marca objectius que al cap i a la fi no acaba complint, així que jo, fart de no complir amb les meves expectatives, aquest any no em marco cap objectiu, a veure si així realment compleixo.