03 de març 2010

Xfce

Doncs, com deia ahir, tinc un Giada N10 el qual li vaig posar GNU/Linux Gentoo (com ja és habitual en mi). Aquest cop però vaig decidir no fer la instal·lació de Gnome i provar l'Xfce i realment convenç.

Amb Xfce tenim l'avantatge que és un Desktop manager més lleuger que KDE i que Gnome. Això implica que té menys "pijades". És a dir, és un gestor d'Escriptori bàsic i pelat, tot i que lo bo que té és que hi ha molts afegits que combinant-los no tenen res d'envejar ni a Gnome ni a KDE.

I no sé, la veritat, molta gent que si Gnome, que si KDE... però que total per a fer un escriptori no calen masses coses, a més, que al ser tant lleuger s'instal·la en un moment (i en el cas de Gentoo, s'instal·la molt més ràpid que no pas el Gnome o el KDE) i a sobre porten menys mals de cap que si dependències, que si ara no et puc instal·lar l'Evolution perquè no sé què (i dius, si no vull l'Evolution, perquè me'l feu instal·lar?).

En fi, que jo vaig la mar de bé amb l'XFCE, senzill però ràpid i sense problemes.

1 comentari:

Spiegel ha dit...

doncs el tindrem que mirar