30 de desembre 2009

el Ranking dels jocs de la pS2 per vandal

Vandal ha publicat la llista dels 100 millors jocs de la PS2:


La llista jo la trobo bastant correcte i raonable, fins i tot m'ha sorprès que hagi jugat a bastants jocs de la llista i que vaig regalar el #1 (i sense tindre la PS2!).

Però és fer trampa: no pot ser que en posicions diferents hi hagi el Metal Gear Solid 2 i el 3. O les diferents versions del GTA. I en canvi el Guitar Hero estiguin tots agrupats en "Guitar Hero (saga)" igual que el "Pro Evolution Soccer (saga)".

Jo considero que les sagues haurien d'estar totes agrupades. I si no els hi agrada, haver fet un joc original des de 0 i no una secuela: ja que fer una segona part i posar-la al top 10 no té mèrit: el disseny dels personatges ja està fet, l'ambientació, la jugabilitat, la música, alguns escenaris... I segons com, fins i tot l'argument ja pot estar determinat pels fets de la primera part.

Però clar, després ja hi tornaríem a ser: El Final Fantasy s'hauria d'agrupar sí o no? Sí perquè no deixa de ser un Final Fantasy; No, perquè la història del X no té res a veure amb la història del XII.

En fi, paranoies meves...

1 comentari:

Spiegel ha dit...

Sobre l'agrupacio o no de jocs... depen...

els Hero, son tots iguals? i nomes cambia la musica?

els Final, son diferents en mecanica i evidentment la historia no te res a veure.

igual que els tales of.

evidentment es dir el street fighter II i IV els posaries junts...?

en cada cas s'hauria de mirar exactament ...

en fin...tot un mon.. de fet esta be la llista, per mirar quins jocs demanar als amics d'internet