07 d’abril 2007

Seguridad Social: fans del Zelda?

Sempre que estic davant de l'ordinador escolto música per evitar sentir el soroll del maleït ventilador de la font d'alimentació [crec que és un dels forts d'un portàtil]. I clar, aquests dies que estic fent el projecte de Programació encara em passo més hores davant de l'ordinador [sí, sí, sembla mentida ;P], i doncs què faig: doncs poso la música a Shuffle (o random, o accés aleatori) per no tenir que anar triant les cançons a escoltar cada moment. I clar, com que mai saps quina cançó sonarà un (subconsientment [no us penseu que no treballo]) fa l'exercici d'endevinar la cançó que està sonant.

I aqu'a on he flipat, començava a sonar una cançó i jo pensant... mmm... la cançó de Kakariko Village del Zelda? però si ara no estic escoltant res de bandes sonores! i al cap de res comença a cantar: Seguridad Social!!

La cançó: "Como Ayer" del disc "Va por ti". Y ara que ho torno a escoltar és cert, (o potser és que porto masses hores davant de l'ordiandor) se semblen mil. Algú m'ho pot confirmar? xD