18 d’abril 2007

paramnèsia?

Paramnèsia o també conegut com deja vú és el que he tingut aquest mig dia al veure que no tenia feta una classe que em pensava que ja havia fet. [errr.. porto moltes hores programant, per tant, considereu una classe com un tros de codi capaç d'agrupar certes variables amb certes funcions i no una classe de matemàtiques ;P].

Però mentres, suposadament, la tornava a fer, tenia caràcter a caràcter la certesa de que ja ho havia fet, però al Subversion no ho tenia! a més jo pensava: -"a Veure si ahir vaig fer l'altre classe i vaig plegar tard... No vaig tenir temps d'haver-ho fet!"

I ara que he arribat a casa i abans d'anar a dormir m'he dit: "va fés almenys una enumeració de les funcions que falten i demá ja veurem..." [entrega? divendres xD] i clar, actualitzo les dades del subversion (léase servidor de la FIB): "svn up" i patapam! no s'ha pogut actualitzar aquest fitxer perquè ja n'hi ha un amb el mateix nom!! [és el que passa quan des de dues sessions diferents es crea el mateix directori].

Miro, i sí, era la implementació que tenia en ment haver fet (tot i que justament havia implementat part de les funcions que em faltaven xD). peeeeerò, ara la qüestió és: Quan redimonis vaig fer jo això? No m'enrecordo de quan ho vaig fer! i clar, com que amb Linux ho pots saber tot:
$>ls -l
-rw-r--r-- 1 marc users 1003 16 abr 23:57 CADpropio.java.old

El 16 d'Abril a les 23:57!! doncs val, no m'enrecordo xD (tot i que si recordo vagament que un dia em vaig quedar fins la mitjanit programant... U_U) En fi, molt trist: no us dediqueu a la informàtica, i si ho feu, busqueu companys actius i no totalment passius com els meus... [tinc al cap violar la llei orgànica de protecció de dades i penjar trossos de codi que em passen els companys i em pregunten si anirá bé o no... Molt trist, sort dels companys dels altres grups que si no, estaria ben mort].

PS: No toca posar-ho aquí però certament, un post com l'anterior a aquest és d'agrair quan un està estressat programant ^^