14 de febrer 2008

proves i mes proves...

doncs res estic intentat de fer un diseny nou pel blog, si un altre cop!... en fin, el tinc atravesat q passa....

de moment i per no tenir problemes el tinc posat aqui >> http:\\frikimodeon2.blogspot.com

coses q estic intentant,
>tenir 3 columnes, i 2 "informatives" es una manera de tenir tot mes a ma (per mi almenys)

> potser posar la tipica "nuve" de tags, per a les etiquetes?

> tot i q no i son, vull introduir icones, i alguns fons xulos

> intentar q els colors i les lletres siguin totes modificables, amb entorn grafic

> tb el q vai comentar si es pot cambiar o posar alguna icona, segons l'usuari q escriu, i fins i tot segons les etiquetes posades...

> si es pot posar nomes l'inici del post, i aixi tenir nomes un resum a la vista, i si es vol obrir es llegeix tot sencer (util, en how to's i explicacions del neioo :P)

i crec q res mes s'admeten sugerencies, es mes les demanu! o fare el q em surti de la puntaaaaa de la....

//EDITU: aviam aquest dies estic en pseudo depresio i per tant dedicu masses hores al pc, el q ma fet pensar... q us sembla si fem "seccions" una mica mes concretes, q les etiquetes, es a dir, el blog, tot com fins ara tot el q penjem u posem aqui, pero podriem fer seccions, per tenir mes coses, per exemple, explicacions i tutorials, comentaris de pelis, videojocs, i aixi ens obligem una mica a omplir el blog,

per exemple, expliquem quins programes fem servir els linuxeros, i quins els windowseros, simplement per comentar pros i contres

o per exemple, em vist una peli/serie/capitul(el q sigui), al pc o al cine, doncs en fem un breu comentari

/editu/--> ara pensava q ajuntant amb aixo podriem fer una "mini" base de dades amb el material multimedia q tenim (clar q penjaru en la web, amb "los tiempos q corren" potser no es la millor idea)

apart d'aixo podrem fer "sub blogs" per si un dia nomes volem mirar tutorials, (simplement posar be les etiquetes, per poder-ho fer)

en fin.. pensemi

pd.- vull moltes icones petitetes i mones! AAAGGGG