09 de gener 2008

Lego Digital Designer

Doncs com vau veure l'altre dia a 1/2 postejar vai descobrir transformers i robots fets en lego i vai segir investigan, i patam! em vai trobar el LEGO Digital Designer.
I que es aixo? em preguntareu, doncs el que diu, un programa per dissenyar legos.
Realment el programa esta força be, no te ni molt menys totes les peces q existeixen, almenys, li falten alguns jocs de cames q tinc en els meus ultims robots by lego :P

pero tot i aixi es molt compet, i força facil de fer funcionar, jo ja estic fent el meu robot combinado...

a mes te força pijeries, des de que pots veure q et costaria comprar les peces (i representa q tu enviarien a casa) i fins i tot pots ferte al instant unes instruccions per montarlu en la vida real :P

realment es molt xulo.. aixo si no trobu cap web apart de la oficial amb models, suposo q 1 o la gent no fa servir el programa, o 2 crec q lego no deixa fer coses q tinguin copyright .. en fin proveu i m'ensenyeu q tal us va.. jo d'aqui uns dies esperu tenir enllestit el Bebot V0.1 llest

pd.- es totalment compatible amb el wine, i no dona cap problema (almenys a mi no men dona cap)