12 de gener 2011

Drupal vs Wordpress

El dilluns vaig començar a trastejar per fer una web. Com que no em volia matar a programar-ho tot (és una web com totes), ja que tothom està que no caga amb el Drupal vaig decidir provar-lo.

La conclusió és, si vols una web que no necessiti cap mòdul més dels que vénen de sèrie va de perles (i el Drupal 7 té una clara millora respecte el 6). Però a la quenecessitis mòduls (sobre tot per poder penjar galeries d'imatges, ja l'has cagada (bé potser tens sort i et funciona, però de 3 ó 4 mòduls que vaig provar amb el Drupal 7 i de 7 ó 8 amb el Drupal 6, no en va funcionar cap ni un.

La solució? vaig provar el Wordpress. I la primera extensió (lo que vindrien a ser els mòduls a Drupal) que vaig provar, va funcionar.

Així que:
Wordpress +1.
Drupal -1

Amb tot haig d'aclarir, que el Drupal 7 té un gestor de mòduls bastant bo, ara només li falta que amb un click ja els puguis descarregar (i no que li hagis de copiar la ubicació). Aquesta facilitat no la té Wordpress (encara). Però és clar, que lo principal és que funcioni i no porti mals de cap.

I ara la pregunta: Què nassos fem encara amb el blogspot?

1 comentari:

Spiegel ha dit...

doncs res... ja pots començar a migrar el blog...