09 de novembre 2010

Nook de Barnes&Noble

Ja m'ha arribat, el meu e-reader!

O les primeres impressions són bones, molt bones, sbretot pels fitxers amb format epub (Ja estic amb el calibre convertint pdf a epub).

Bé, doncs res, suposo que ja sabeu com va el tema: e-reader, lectors electrònics, tinta electrònica (realment sembla autèntic paper!), molt poc consum de bateria... I en quant al Nook doncs té una petita pantalla tàctil LCD a la part inferior per navegar pels menús i tal i qual.

Al ser de la llibreria Barnes&Noble doncs puc comprar els llibres a la seva llibreria des del mateix Nook (però bé, d'aquí a que acabai la col·lecció dels meus amics d'Internet...).

I res, que perquè Nook? Doncs pel preu, que al vindre d'EEUU m'ha costat uns 150€. (A EEUU s'està generant una batalla de preus per aquests catxarros terrible).

Els motius de la compra han estat reenganxar-me una mica més al manga (que certament el tenia abandonat), poder repescar també la lectura de llibres (que a l'ordinador no aguanto gaire, a no ser que siguin coses molt concretes i tècniques) i així de pas guanyar una mica més d'independència de l'ordinador.

Ja aniré comentant sobre el tema, de moment estic provant el calibre per passar de pdf a epub. I ja he pres la decisió de només mirar epub [a la merda Adobe!!].

2 comentaris:

Spiegel ha dit...

woooouu felicitats!

realment es brutal el llegir en un reader...

per manga "vigila" pq hi ha molt manga hispano i per un rato vale, pero al final cansa... :P si trobes una bona web ja em diras

tambe si vols alguna cole o recomenacio.. (llegeix spin!)

ja vindre a veurel per compararlo amb el meu sony :P

Spiegel ha dit...

per cert el calibre es lu millor

jo faig servir epub y algun rtf que son docs vinguts a menys :P

pero pdf res de res