20 de febrer 2010

Spiegel - Japo 2009 - [003] - Fotos dia 4

Avui toca....

TOKYO GAME SHOW 2009!!! + Odaiba!
From Collages


TOKYO GAME SHOW
Doncs si... era el dia d'anar a al TGS2009.
Conclusions - per anari una vegada esta be, mooolta gent, moltes "asafates", moooolta gent, molts frikis disfresats... a si.. crec que hi havia videojocs no ho recordo del tot... :P

certament mola molt en plan es com un salo d'aqui pero en plan molt heavy (un salo d'aqui es com cualsevol botiga de comics/anime/videojocs/maquetes/varios d'alla).
si em diguesin de tornar, potser no diria que si a la primera, per veure esta be, pero evidentment si no tens ni idea de japones, i no vas en plan vull provar jocs abans que ningu (si vas en aquest plan si,, pero amb temps)
jo nomes vaig jugar al joc del goku de la ps3/x360 que era nou i no el venien encara.

aixo si aqui si que donen moooooltes cosetes que si postals, cds, descarges de jocs, clauers... i si hi ha noies disfresades infinitament...

com a nota aqui va ser el 1er cop que em vaig trobar un japones que em va fotre una empenta per agafar unes postals de EVA (era el tipic otaku gordo i antisocial) (per mes informacio otaku no video)

ODAIBA:
despres del resacon del tgs vam anar cap a odaiba, per qui no ho sapiga es una ciutat totalment artificial i esta orientada al oci, nomes hi ha centres comercials i museus varis (igual si que hi ha cases ... jo vai veure una part clar..)

vam pasar rapidament pel museu de la inovacio i el futur (o alguna cosa aixi es deia :P) que es on tenen tots els robots i coses de l'espai... pero era "tard" i ens van fer fora (les 5pm), aixi que vam admirar l'skyline del port, i vam estar en un centre comercial de dos parells de collons (com tots.. en realitat :P) i vam descobrir dins una zona amb botiges pero tot tot com si fos dels anys 50-60 (suposo) , "en plan port aventura".
des de un restaurant que imitava una clase
uns arcades amb maquines super antigues (tenien el super mario bros arcade!!! (no tinc fotos U_U))
mireu les fotos pq es impresionant

tot i aixo ja haviem supar en un "frances" per menjar una amanida :P (q dificil es menjar amanides normals al japo!... bueno ... dificil tp, pero no es el normal)

despres tren/metro que va sol sense conductor (ara nosaltres tb en tenim! :P)
i cap a dormir
(crec q al sortir del metro vam donar molta volta pq ens vam mig perdre... pero aixo ho he de consultar..)




... i en el proxim post...

totoros, spidermans, bombers i dimonis....!?

pd.- intentare comentar mes fotos i editar els post (anteriors) amb una mica que vam fer cada dia...