31 de març 2008

Ender's game

Fa molt de temps em van recomenar aquest llibre: "El juego de Ender" d'Orson Scott Card. Fa unes setmanes el vaig llegir i me'n vaig arrepentir de no haveer-lo llegir abans. I avui donada les poques aportacions del blog últimament, he decidit fer-ne un comentari.

Es tracta d'un llibre de ciència ficció, però que tracta aspectes de psicologia, política, militar i demés. L'argument en qüestió ens porta al futur on després de dues guerres contra els extraterrestres, els humans es preparen per la tercera, per això decideixen entrenar el que serà el futur comandant de les tropes. El qui donat que els seus dos germans grans no van superar satisfactòriament les proves ha estat escollit.

Certament us explicaria un futimer de coses, però clar, a mi m'agrada molt no saber absolutament res dels llibres abans de llegir, per així trobar-me amb les sorpresses i disfrutar molt més de la lectura. Per tant, jo us deixo aquí la recomanació i així ja us ho trobareu.

El llibre és autoconclusiu, però també és cert que el segueixen 5 ó 6 volums més