11 de març 2008

Call Of Duty 4 , en el nostre linux :D


doncs aixo, despres d'un parell o de 3 de dies tocant coses amun i avall... al final e fet funcionar el CoD4 en el meu linux :D gracies al wine

despres de mirar tutorials i tutorials, el q ma funcionat 100% es aquest

>> http://www.fsckin.com/2008/02/21/how-to-run-call-of-duty-4-cod4-modern-combat-in-linux/

com veieu els pasos son els seguents:

1er borrar el wine q tinguem (jo aqui recomanu buscar si tenim perdut algun wine, per les carpetes de sistema, ja q a mi el apt-get remove no mel treia del tot)

2on preparar el sistema per a compilar el wine complint les dependencies i tal, aplicar el pach tal com diu

3er compilar tal com diu (triga una 1/2hora llarga si estem fent alguna altre cosa)

4 ens baixem les dll warres q diu modifiquem els valors de configuracio
(aqui poseu tb q la pantalla sigui 1024x768, a mi si no no em tira be)

5 instlar, posar el no-dvd (per no fer servir el dvd original q es gasta)

i ala a matar

res no em feu cas, valtros seguiu el tutorial i avall alla u explica tot

pd..- hi ha una versio mes nova del wine, pero amb aquesta ja funciona, jo com q estava cansat de compilar i instalar, eposat aquesta... aixi q...