29 de juny 2007

Window$ vs Linux petits detalls

L'altre dia em vaig veure forçat a utilitzar el Windows per culpa de l'scanner (aix... drivers privatius... quina creu...) i avui per culpa d'una web: www.tagusviajes.com per poder comprar el bitlelt d'avió que clar, no compleix cap estàndard ni res i si no vas amb Internet Explorer com que no, per cert, mai aconsegueixo trobar viatges més barats que en aquesta web (heu de dir que sou joves i estudiants i ja veureu com els preus baixen de cop).

Un petit detall, és que el copy & paste en Windows el podeu fer seleccionant el text i apretant Control+C i Control+V respectivament (o apretant el botó dret i seleccionar copy o paste). En Linux també es pot fer així, però no cal, n'hi ha prou en seleccionar el text amb el cursos del ratolí i a l'hora de copiar-ho, tant sols apretant el botó del mig ja es copia allà a on cliquem. I clar, quan estàs acostumat d'aquesta manera, nocosta moltíssim tornar al Control+C i Control+V... aix... window$.

I per altre banda, quan nosaltres hem d'escriure un password i és el típic password generat aleatòriament que ni cristo és capaç de memoritzar-lo i clar, què fas? copy & paste, amb Linux funciona la mar de bé però en Windows nanai, ho has d'escriure caràcter a caràcter... estic d'acrod en que potser és una funció de seguretat... Però ves, tres pets.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé, Neioo, molte bé, però qui ha canviat els colors del blog!? eh!

Spiegel ha dit...

jo tb vull saber qui a fet els canvis eh!...

pd.- sobre la seguretat al windows un dia en fare un post... es mes sera un tutorial de com saltarse (sense hackejos ni res) la proteccio d'usuari "acceso denegado" ... amb un winXP Pro i 2 aceptar :P

i veureu quina es la gran seguretat del windows... neu posant passwords neu... en fin....

pd2.- el bebopX62 - q es el meu nou ordinador va moooolt be i mooolt rapid... (potser 2gb de ram per un linux es com massa, pero mai se sap :P, algun joc o alguna emulacio de sistema operatiu ja fare pq xupi recurssos :P) (i aixo q no tinc el sistema 64bit pq em feia mandra si tenia q canviar masses coses...)

en fin

Josurto ha dit...

Ep! que ha passat amb el disseny del FMO??
D'això de la seguretat del windows...jo tinc un disquet amb una aplicació en unix que l'arrenques i pots canviar la contrasenya d'usuari del windows i petar-la.

Em pensava que m'havia equivocat de pàgina quan no he vist el negre de fons...

Neioo ha dit...

Bé, almenys canviant els colors del blog es crea una mica de polèmica -> més participació -> més visites

És curiós lo de posar els missatges en anònim :P

Spiegel ha dit...

fer-ho des de linux no te gracia (tots ho hem fet :P) a mes tb hi ha aplicacions botables per canviar passwords i tal (vesase aplicacions dins del gran Hirens Boot)

la gracia d'aquest metode es q u fas tot des de windows, sense cap mena de trampa ni res... son opccions de windows (tothom amb un windows pro u pot fer... sense permisos ni res (wueno suposo q has de ser administrador de la maquina, pero wueno com per defecte ja et fa els usuaris administradors...)