25 de juny 2007

IRC

I res, un que està apunt d'acabar els exàmens i es posa nostàlgic (sobretot des de fa dues setmanes, que vaig descobrir qui era en Hildor en realitat[1]) i...

#emerge -av xchat [pels usuaris de Sistemes basats en Debian: apt-get install xchat i pels Windowze$ ja sabeu: http://www.mirc.com (mira que haver connectar-se a una web per instal·lar un programa que primitiu...)].

I patam! el llistat dels servidors:
http://personal.redestb.es/guia_mirc/servidores.html

Un recordatori de les comandes més habituals:
http://www.mirc.com/cmds.html

I apa-li, a passar hores i hores, tot i que clar, ara ja no tenim el mateix temps que abans. Hem de fer però un canal on trobar-nos... alguna suggerència pel nom del nou canal? I ara no sé a quins canals entrar, al #Catalunya s'havia de demanar permís com els nens petits, qui els va parir...

[1] En Hildor era un usuari que sempre entrava al canal #cowboybebop i que ara està sestudiant informàtica amb mi xD

2 comentaris:

Spiegel ha dit...

wualaaaa ... llastima q el meu record del irc es resumeixi a 0... i aixo q per exemple la utsu la vai començar a coneixer per alla.. i molts d'altres... pero... la meva memoria no dona per aquestes coses...

si mai algu diu si jo parlava amb tu al irc mu creure... :P

pd.- si realment existeix el hildor (ja em fara memoria) esta totalment convidat a formar part de la frikifamilia

pd2.- tothom q vulgui escriure aqui tb u pot fer eh (simplement u dieu q us enviare un mail per q pogueu postejar el q volgue)

ala...

pd3.- vease pd4
pd4.- a no, res mes...

Neioo ha dit...

Si hi ha el canal #euskal i tot!

El canal #Starcraft té 300 usuaris!! si és que...

Hi ha el canal #tierra_media, un tou de canals per fer trivials... canals del Final Fantasy, de sexo, de ciutats d'arreu de Catalunya... Però no hi ha el canal #cowboybebop ;P

En fi, si us connecteu ja m'ho fareu saber ;) i si no connecteu-vos-hi ara i m'ho feu saber.

Recordeu que per registrar un nick:
/nick nickname_que_volgueu
/nick register e.mail@domini.com