01 d’octubre 2010

CPU: burned!

Doncs sí, he cremat el meu primer processador, es tracta d'un Atom 330 i sí, és el que venia amb el Giada U_U.

Jo no ho volia fer! (òbviament ¬¬). Però el catxarro començava a fer més soroll de l'habitual i el vaig obrir, vaig netejar el ventilador petit i... no sé, potser no vaig fixar bé el ventilador, potser el Giada té un anti-obertures... qué sé jo, la qüestió és que ara no hi ha manera de que aguanti més de 10 segons engegat (i 10 segons és un outlier, lo normal és menys de 2 segons).

Per tant, res, una frase sobre seguretat informàtica: tingues dos de tot: i.e. tingues dos ordinadors per quan en peti un, tingues dues còpies de la teva feina (el git sí que ha anat bé: però s'ha de tindre les claus guardades en dos llocs diferents).

En fi, la vida està plena d'entrebancs i patacades: fes el friki amb elles: haig de pillar gel sec per veure si amb el gel sec la CPU fa alguna cosa... Però dah, si no funciona, faré explotar ampolles d'aigua ;)

La gran llàstima és que no venguin Atoms per seperat (més que res van incrustats a la placa base u_u)...

2 comentaris:

Spiegel ha dit...

Zeioo, tot i tenir la tapa tancada et pasa aixo?

si es posible que tingui un boto o un sensor, per verificar que estigui tot tancat

Neioo ha dit...

Spiegel, està fet a Xina. I amb la tapa tapada tampoc funciona.

En fi, jo ara vaig amb el meu PC de reserva... ja veuré què faig.