08 d’octubre 2008

La por

La por de crear una empresa,
La por de treurem el carnet de coduir,
La por d'estar lligat a una femella,
La por d'acabar la carrera,
La por de canviar.
Per què? Quan arribarà el puto dia que digui: "prou! De vida només se'n té una, fés el que creguis que hagis de fer".

Potser ara, dient que no em cal anar a la universitat per aprendre coses que dubtosament em seran útils, i que si mai arriben a ser-me útils, qualsevol cercador d'Internet em podrà ajudar. Potser ara, deixant-me d'excuses barates: que si mon pare em fa treballar, que si haig d'acabar la carrera primer,... A la merda! Ningú m'obliga a acabar la carrera, ningú em mirarà malament per no acabar-la i si mon pare em fa treballar, és precisament, perquè en aquesta vida o es treballa o ets merda.

Tinc projectes a fer, molts ja estant planificats, ja és hora de parar de planificar i començar a implementar.

Un mes, aquest és el termini per començar a veure els primers resultats, si no el compleixo, em banajeu d'aquest blog o em talleu la tita, per boques.

6 comentaris:

Spiegel ha dit...

go Neioo !! goo!!!

anims!! ja se sap q de tant en tant s'ha d'agafar la vida pels collons i mirar quina cara fa!
anims!!

tot i q un consell es q miresis les coses fredament, q collons, som humans, i tenim emocions, i gracies a aixo hem evolucionat, si nomes pensesim racionalment no podriem tirar endevant...

que vinc a dir amb aixo... doncs res
q fasis el q tinguis q fer

dissabte pot ser un bon dia de replantejament vital...
proposo peli + mirar el mar + anada d'olla per torns.. :P

Darth Semi ha dit...

a veure com jo sempre dic (tret de quan tinc les depresions ,que aixo ve de familia)un te l'obligacio de fer re,un a de fer lo que vol fer i com vol o com pot...dins d'aixo per arribari hi ha diferents camins,la cosa esta en les ganes que si posen i els obstacles que hi trobes...

Darth Semi ha dit...

ningu t'obliga a apendre res u aurias d'apendre perke tu vols tenir akests coneixement,no perke ningu tu digui...la teva vida es teva

Neioo ha dit...

Esteu connectats al blog amb temps real eh? xDD

arigatou!

Una anada d'olla per torns... quin perill... xDD

Darth Semi ha dit...

anims,anims, ganbate...

Darth Semi ha dit...

o com sescrigui