31 d’octubre 2007

(pre)Salo Del Manga - Ser friki, l'edat no perdona...

Doncs res, a 1 dia q comenci l'event mes important de manga de la zona, (sense oblidar l'event permenent q es tenir un Mazinger Z a tarragona :P, mite? llegenda?, aixo ja u deixem per un altre dia (nota mental: preparar una 2ona expedicio? amb els 3 aventureros?)), un reflexiona, sobre el ser friki.. i mes q res, hi haura moltes nenes q cridin? (aixo ultim segur q si.. aix..) em diran senyor?, em preguntaran on esta el meu fill?


en fin.. q ens fem grans.. jo recordu l'any passat q va venir el sr Monkey Punch San (o sama, o hipermega la hostia) creador de lupin, i erem tot de paius/paies grans, i els nens ens miraven... aix...


cosplayer q no m'esperu trobar: (i casi segur q no trobu)
cosplayers q esperu no trob ar (q potser si trobu...)

Nota final... penseu en el futur....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Però què això? Volem la gateta japonesa amb més ressolució!!!

Arrggg!!