La por de crear una empresa,
La por de treurem el carnet de coduir,
La por d'estar lligat a una femella,
La por d'acabar la carrera,
La por de canviar.

Per què? Quan arribarà el puto dia que digui: "prou! De vida només se'n té una, fés el que creguis que hagis de fer".
Potser ara, dient que no em cal anar a la universitat per aprendre coses que dubtosament em seran útils, i que si mai arriben a ser-me útils, qualsevol cercador d'Internet em podrà ajudar. Potser ara, deixant-me d'excuses barates: que si mon pare em fa treballar, que si haig d'acabar la carrera primer,... A la merda! Ningú m'obliga a acabar la carrera, ningú em mirarà malament per no acabar-la i si mon pare em fa treballar, és precisament, perquè en aquesta vida o es treballa o ets merda.
Tinc projectes a fer, molts ja estant planificats, ja és hora de parar de planificar i començar a implementar.
Un mes, aquest és el termini per començar a veure els primers resultats, si no el compleixo, em banajeu d'aquest blog o em talleu la tita, per boques.