23 de juliol 2007

Euskal15 records 2

Com anava dient, vàrem tenir també una sessió de mostra de l'Euskalsex.com, i sí va estar força bé, va ser una exivició de d'una gogo i d'un gogo. L'únic que clar, haguessin pogut posar més noies (van posar un noi i una noia) i clar, la proporció no corresponia, doncs per a cada fila es pot dir que 19 eren nois i 1 era noia... un moment... s'han de contar els gay's... val així ja estava equilibrat :P

[sí és trista la proporció de noies, però és que jo crec que li falta]

I no sé. què més? vaig comprovar la meva gran dificultat de parlar en castellà que bé, encara no entenc perquè a països com Japó sí que parlo en llengua estrangera i en canvi anant al país basc continuo parlant en català com si res... I potser lo pitjor és que encara em sorprenc de com potser que no m'entenguin... si és que... aix...U_U no tinc remei.

Què més? què més? vàren fer un concurs de friki's amb el frikitest. Era xunguíssim, només sabia un parell de les n preguntes que van fer sobre els Simpson's i una de Futurama, preguntaven coses sobre sèries que no havia sentit mai anomenar i també, lo millor: la Final del ffrikitest. Els van fer taretejar les cançons d'Stargate, Indiana Jones i Oliver i Benji, llàstima que en aquest moment és quan marxavem U_U.

I ja no m'enrecordo, ah sí! Spiegel sàpigues que la mida de les targetes és exactament que les de l'any passat! res de ser més grans! ja sabia jo...

També em va fer gràcia el que anunciessin algo així com:
"Se informa a la señorita Desiree tal_de_cual que sus padres la estan buscando, también te recordamos que tienes sólo 10 años y !son la una y media de la noche!"

Ara recordo lo molt que m'ha costat instal·lar el Lineage II i que encara no sé si funciona perquè els senyors de www.lineage.es no volen habilitar la donació d'alta de les comptes. En fi, a veure si algú em dóna una compta que no faci servir... ;P També recordo lo que vicia el Warcraft III i l'any que ve s'ha de portar la Wii per ous! [no, no la tinc (encara)]

I bé, l'Spiegel ja continuarà amb la crònica desordenada.